Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Daarom heeft FLYN een klantenservice die jou altijd binnen 24 uur helpt. Zo komen we altijd samen tot een oplossing.

Bestellen

Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop. Dit doe je door jouw favoriete product te plaatsen in het winkelmandje. Vul jouw gegevens in en betaal (achteraf).
Speciale wensen? Stuur even een mailtje, dan kunnen wij jouw wensen gezamenlijk bespreken.

Bestelling wijzigen of annuleren

Per ongeluk heb je het verkeerde product besteld, of je hebt het verkeerde adres ingevuld. Of je wilt je bestelling annuleren. Geen probleem. Stuur wel direct een mailtje (info@flynflowers.nl) onder vermelding van jouw bestelnummer. Wij pakken het op en regelen het direct.

Bezorgproblemen

Jouw bestelling is geleverd. Helaas, het boeket is beschadigd. Jammer natuurlijk, maar dit kan een keer gebeuren. Wij lossen het direct voor jou op. Stuur een foto naar ons e-mailadres van het beschadigde boeket en jij ontvangt een nieuw boeket. Want bij ons geldt: Niet goed = Nieuw boeket.

Waar is mijn bestelling?

Jouw boeket is er nog niet, terwijl je hem wel had verwacht. Wij, of onze bezorgservice, sturen jou altijd een mailtje met een ‘track & trace’ code. Hier kan je jouw bestelling volgen. Heb je geen mailtje ontvangen, kijk dan even in je ongewenste e-mail of spam.

Retourneren en ruilen

Boeketten van FLYN Flowers zijn vanzelfsprekend versproducten. Wij kunnen daarom helaas geen retouren aannemen en boeketten ruilen is helaas ook niet mogelijk. Stuur daarom het boeket niet terug. Heb je een verkeerd boeket gekregen of wil je toch liever een ander boeket ontvangen? Mail of bel ons dan even, dan sturen wij het juiste boeket direct op. Meer over ons retourbeleid vind je in onze Algemene Voorwaarden.