Boeketten voor op je werk
Gratis bezorgd in Nederland
Extra lang vers
Klanten geven ons een4,8/5!

FAQ

Extra informatie nodig? Kijk hier!

Hieronder vind je veel gestelde vragen. In de meeste gevallen is het goed om even contact met ons op te nemen, mocht je een vraag hebben.

E-mail: info@flynflowers.nl
Telefoonnummer: 085 808 52 45

Bestellen via de webshop

Je hebt een bevestiging gekregen van jouw bestelling in je e-mail. Daar staat altijd een leverdatum bij.

Als je erachter komt dat je een kaartje vergeten bent, neem dan direct contact met ons op. Dan kunnen wij het nog voor jou regelen. Wacht hier niet mee.

Kijk eerste even in je e-mail. Wij of onze koeriers sturen jou altijd een track & trace. Deze wordt naar jouw e-mail verzonden. Hier kan je jouw bestelling volgen. Ben je deze e-mail kwijt, of heb je een andere vraag, neem dan contact met ons op.

Neem in dit geval altijd direct contact met ons op. Ook al is het iets kleins, wij willen het weten. Stuur het liefst even een e-mail. Als het dringend is, bel ons dan.

Stuur ons direct een e-mail. Of bel ons. Wacht hier niet mee, anders is het boeket al onderweg en kunnen wij niks meer doen.

Abonnement

Wij leveren onze boeketten altijd op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Het kan zo zijn dat er door een feestdag of andere bijzondere dag geen boeketten worden geleverd. Ook met abonnementen sturen wij of onze koeriers een e-mail met een track & trace. Kijk daar even naar. Heb je dan nog steeds geen antwoord, e-mail ons dan even.

Dit kan je doen door ons een e-mail te sturen, of ons even te bellen.

Bel of e-mail ons even. Dan regelen wij het voor je.

Stuur ons even een e-mailtje. Wij zetten het stop wanneer jij wilt. Er is geen opzegtermijn.

Ook in dit geval is het handig om ons even te mailen. Waarschijnlijk krijg je dan te horen dat het helaas te laat is om het boeket te annuleren. 

Geluksvogel, jij hebt een gratis boeket ontvangen. Hier rekenen wij natuurlijk geen kosten voor.

Retourneren

Bloemen zijn versproducten, het heeft daarom geen zin om een boeket terug te sturen. Stuur daarom een boeket nooit terug. Stuur ons even een e-mail, dan regelen wij het even met jou. Wij sturen gewoon een nieuw boeket op, of wij bespreken met jou wat er mogelijk is.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Het kan zijn dat u een vraag heeft die hier niet tussen staat. Geen zorgen!
U kunt ons ook direct vragen stellen. Klik op de knop en neem contact met ons op.

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.